Opis forum
Chciałbym prosić admina o wprowadzenie kilku poprawek u Rebeliantów, oczywiście kiedy znajdzie chwilkę czasu.
Oto wymagane zmiany:
- Poprawa nazwy z "Bersterker", na "Berserker" i z "Doświadczony Bersterker", na "Doświadczony Berserker".
- Herszt posiada miecz dwuręczny, a poziom "Mistrz" ma w jednoręcznym.
- Prośba o wykasowanie wymagań przy klasach Rebeliantów. Chciałbym sam ustalić wymagania.
- Prośba o zmianę zbroi herszta na trochę mocniejszą.
- Prośba o umieszczenie zamykanej bramy i całkowitej palisady w Obozie Rebeliantów.
- Prośba o umieszczenie nowej klasy "Zastępca Herszta" (Przewidziana obecna zbroja Herszt)
- Prośba o zwiększenie HP u Herszta. Posiada zaledwie 220 co czyni go niezwykle słabym. Dla przykładu dowódca innego obozu zabija Herszta jednym ciosem miecza lub jednym strzałem z łuku.
Niezmiernie pomogły by nam te zmiany. Liczę na pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
Ostatnio edytowany przez Eranox111 (2012-08-30 22:34:22)
Offline
Moderator
ja widać te zmiany jak np "Prośba o zwiększenie HP u Herszta" -otóż zwiększyć "hp" trzeba każdej z klas ,ponieważ 220 ,czy w moim przypadku 300 hp nie robi szału moim zdaniem hp powinno się podnieść do minimum 1000 hp a i tak wiem z doświadczenia ze to i tak mało
- Herszt posiada miecz dwuręczny, a poziom "Mistrz" ma w jednoręcznym. - Mam tak samo z łukiem (nosze łuk) a z kuszy mam mistrza xD
(co do zmiany zbroi eranox myślę ze nie w tym kłopot ponieważ były sprawdzane testy i nie chodzi tu o zbroje lecz hp ,bo zbroja nic takiego nie daje ,a po za tym fajnie w niej wyglądasz xD)
Ostatnio edytowany przez vein(inav) (2012-08-30 21:30:43)
Offline
Administrator
W klasach wszyscy dowódcy,którzy mają meicz dwuręczny są mistrzami w tejże dziedzinie. Nie wiem jednak czemu serwer odczytuje to inaczej. Wkleje klase veina:
<name>Dowodca NO//tylko...</name>
<team>Nowy Oboz</team>
<strength>160</strength>
<dexterity>75</dexterity>
<mana>150</mana>
<health>300</health>
<1hweapon>0</1hweapon>
<2hweapon>80</2hweapon>
<bow>70</bow>
<crossbow>40</crossbow>
<magic_lvl>1</magic_lvl>
<armor>ITAR_DJG_L</armor>
<prim_wep>ITMW_2H_SPECIAL_04</prim_wep>
<sec_wep>ITRW_BOW_H_03</sec_wep>
<acrobatics>1</acrobatics>
<item><code>itpo_speed</code><count>5</count></item>
<item><code>ItPo_Health_Addon_04</code><count>8</count></item>
<item><code>ItPo_Mana_Addon_04</code><count>8</count></item>
<item><code>ITFO_CHEESE</code><count>10</count></item>
<item><code>ITFO_BREAD</code><count>10</count></item>
<item><code>ITFO_BEER</code><count>10</count></item>
<item><code>ITMI_NUGGET</code><count>350</count></item>
<item><code>ITMI_RAKE</code><count>1</count></item>
<item><code>ITMI_PAN</code><count>1</count></item>
<item><code>ITMI_BROOM</code><count>1</count></item>
<item><code>ITMI_BRUSH</code><count>1</count></item>
<item><code>ITRW_ARROW</code><count>200</count></item>
</class>
Jak widzicie ma 80% w broni 2h.
Offline
No, tak. W nocy też to zauważyłem.
Jednak problemem ciągle jest hp. Dowódcy powinni mieć go znacznie więcej.
Troszkę dziwne, iż paru skazańców mogło by go zabić;)
1000 hp to minimum. Z uwagi, iż klasy najwyższe z natury odstają od reszty.
Offline